Parametry motoru

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Leden 22 10:36:40 CET 2024

Zdravím, mám prosbu. Chtěl bych použít zbytkový motor z pračky. Je to
klasický komutátor, ale tím jsem bohuže s parametry skončil

Je to AEG ACC UOZ 112 G 70

AC-Electronic  Code 132 079 902

Podařilo se mi to najít ho jako náhradní díl, ale nikde jsem se nedočetl
jaký má výkon/příkon Proud atd.

Nemáte někdo náhodou nějaký servisní manual. Byla to pračka Lavamat AEG
číslo už bohužel nevím.

Chci to řídit PWM a alespoň bych chtěl tušit co. Ještě pokud někdo víte
jakou frekvenci PWN má smysl dávat? Budu to Krmit DC uměrněných 230 a počítá
ms použitím zpětné vazby od otáček - má to snímač

Děkuji

J.V.