Re: Dioda s malým úbytkem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 21 00:52:39 CET 2024

No ono to ani jinak nejde, ten kontrolér musí podle něčeho poznat, kdy
už má otevřít. A musí tam mít rezervu na offsety, rychlé nestability
obou napětí a ještě na rušení. Takže čeká na překročení nějakého prahu,
pak sepne a zas čeká až úbytek DS klesne pod nějaký práh, aby to vypnul
dřív než začne proud téct opačně.

Jinak samozřejmě v idealizovaném případě, s R=0 a zap. při Udiff=0, poteče
i = C * du/dt

du/dt = Um * cos (2 * pí * f * t)

Nejzajímavější ovšem bude, když se to zapne při vybitých C a Umax v
síti. To je pak prostě jen podle pana Ohma:-)

Hledal jsem tam něco o inrush current a nic.
Ale možná je to položka Topside Source-Drain Regulation Voltage

PH