Re: Dioda s malým úbytkem

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 20 22:09:08 CET 2024

Jo, to bylo ono!  Jenomže koukám, že závěrné napětí max. 30V, což je málo.
Ale hledal jsem tu součástku na Ali a ten mi nabídnul tohle:
https://nl.aliexpress.com/item/1005004895994110.html
Neboli to je přesně to co potřebuji!!!
Heslo je ideální dioda, nabízej i tady:
http://www.hezkyden.cz/shop/idealni-dioda/
a píšou při 10A 0,2W ztráta , odpor 2miliohmy.  Sice to není 100mW ale  je
to hotové, modul , nemusím to dělat.

Takže díky, tím to pvažuji za vyřešené.  6ks jsem objednal.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>