nabijecka Liitokala Lii-500 / chyba nabijeni ? (dotaz pro uzivatele teto nabijecky)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 19 16:53:32 CET 2024

Pro účely přesného a precizního nabíjení mám ještě nějakou relativně starou
modelářskou nabíječku.
Je v ní nějaký "custom" fw  , který umí nastavit úplně všechno, včetně
koncových napětí atd...¨

Ale v tomto režimu jen 1 kanál...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com