Ako zprasit navrh DPS pre pedagogicke ucely

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Leden 18 20:35:23 CET 2024

doplnil som nejake merania (subory 06-12), su tam aj dve celkom
informativne videa :-)
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/dcdc/

legenda:
doska A dobry navrh, nemodifikovany, elektrolyty s ESR 0.360 Ohm
doska B dobry navrh, nemodifikovany, elektrolyty s ESR 0.042 Ohm
doska C dobry navrh, upraveny, elektrolyty s ESR 0.360 Ohm
doska D zly navrh, nemodifikovany, elektrolyty s ESR 0.042 Ohm. Vystupne
napatie ma zlu hodnotu, polovicny prud este znesie, nominalny prud
nedokaze dodat, menic sa vypne.

b.