nabijecka Liitokala Lii-500 / chyba nabijeni ? (dotaz pro uzivatele teto nabijecky)

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Leden 18 18:57:56 CET 2024

hezky den.
koupil jsem nedavno nabijecku na 4x clanky Liitokala Lii-500.
https://vi.aliexpress.com/item/32562854812.html?spm=a2g1y.12024536.productList_2851542.pic_0&gatewayAdapt=glo2vnm
protoze svagr chtel take nejakou, rikal jsem si, ze je nesmysl mit 2x tu
samou a koupila se 500s, trochu jina, snad lepsi.
https://vi.aliexpress.com/item/32562854812.html?spm=a2g1y.12024536.productList_2851542.pic_0&gatewayAdapt=glo2vnm
abych je porovnal dal jsem na obou test jednoho pouziteho starsiho
clanku li-ion 18650.
test v poradi dobit - vybit  - nabit.
kdyz prvni test dobehnul, chtel jsem ho opakovat, jak budou vypadat
hodnoty, jestli priblizne stejne atd.
z te levnejsi jsem tedy na chvilku vyndal clanek(namereno cca 2000mAh,
ukazalo se "null" a hned ho vratil a dal opakovat test. na zacatku bych
prisahal, ze jsem videl, jak klesa napeti a vybiji se. po cca 1h koukam
ze se nic nedeje(nesviti "END" a napeti clanku 4,2V jdu ho zmerit dmm v
te nabijecce a ma 4,24V a je horkej, sotva uddrzitelnej v ruce.
tohle se asi stat nemelo ?
k nabijecce jsem kupoval od conrada 3 sady nimh AA do fotaku. pri jednom
opakovanem testu kapacity, to nacpalo podle lcd do jednoho z clanku o
cca 30% nez by se melo vejit. clanek nebyl teplej(mozna uz) a tak jsem
to presel, ze se asi netrefil deltapeak.
nestalo se neco podobneho nekomu z uzivatelu teto nabijecky ? je to
lepsi cina, ale provedeni ok, zarucni samolepky a ok samolepky vsude,
tak to asi myslej vazne ? :-)
t.