Pajeci pasta SMD z Ciny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 16 22:13:42 CET 2024

Starého psa novým kouskům nenaučíš.
Takže furt olovo. Značku Mechanic.
Něco na tento způsob. Za 150 Kč se z toho finančně nezhroutím.
https://vi.aliexpress.com/item/1005003128691825.html

Mně se s těmi pastami s Bi nějak přetavením nikdy moc nedařilo.
Při kontaktním pájení vypadají spoje celkem slušně, ale u přetavení jsem
nějak nemohl vychytat správný profil. Tak je nepoužívám.

PL