Re: Jaderná dlouhoživotní baterka malého formátu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 15 13:40:56 CET 2024

Já to pochopil tak, že info už není v  jen "čaji"  ( pan Labaj tím původně
zajisté myslel čínské znaky )  , ale v angličtině ..... :-)

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>