Re: Problém s displejem Nextion.

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pondělí Leden 15 10:46:23 CET 2024

Dík všem za rady. Zkusím ty odpory. Vedení k displeji je cca 15cm -
originál přikládaný k Nextionu. Včera jsem se tam ještě pokoušel
přibastlit ten převodník, ale nějak to nefungovalo a už jsem neměl sílu
si s tím v noci hrát. Ale bázi tranzistoru jsem budil přes odpor 10k a
za ním to rušení nebylo. Sice nechápu ale zkusím tam dát ty odpory. Domů
se dostanu zase až v pátek takže pokračování o víkendu. Dám vědět jak to
dopadlo. Taky to vidím na přeslech někde v Nextionu. Když ten rušený
drát (Žlutý signál) rozpojím a měřím přímo na konektoru Nextionu rušení
je tam stále, a na vstupu procesoru rušení není. Takže to opravdu vzniká
v Nextionu.

     Martin.