Re: OT: Přednáška: Cínové whiskry, hardware v JE Temelín po 25 letech provozu.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 12 23:23:52 CET 2024

Ony zřejmě budou existovat i novější systémy, které budou také
certifikované.
I když u podivné firmy Westinghouse kdo ví.

S tou certifikací je to vůbec někdy takové roztomilé.
Vždy si vzpomenu na kauzu Boeing B737 MAX. Kde právě to, aby se nemusela
dělat složitá a drahá certifikace, tak se raději udělalo blbé řešení a
zemřela spousta lidí.

Ten přístup dodavatele byl tedy opravdu takový "certifikovaný".

PL