OT: TME ucet jako soukroma osoba / dorucovani PPL ?

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Leden 12 21:34:17 CET 2024

Zdravím,
mám poslední objednávku z 16.11. jako soukromá osoba, nic kde by bylo
možné přesměrovat na parcelshop jsem nikde nenašel.

Stojí to přesně jako tady:
https://www.tme.eu/cz/how-to-buy/7328/zpusob-a-poplatky-za-dopravu/
= 95,- bez DPH

Libor