Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 12 15:04:51 CET 2024

Pokud tam ten plyn necháte chvíli jet i když už dřevo nějak chytne, tak
byste
si možná zasloužil pochvalu za záchranu planety.
Budete tak zřejmě minimalizovat dobu, kdy je teplota hoření nízká
a kdy i pálení dřeva produkuje všelijaké fujky (různé aromatické
uhlovodíky).

PL