OT: UmU6IFtPVF0gS3Jib3bDoSBrYW1uYSBzIHbDvW3Em27DrWtlbSBkbyB2ody - jak na to

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Leden 12 11:04:32 CET 2024

To vás někdo musel učit ? Jako dětem nám stačilo, že nám rodiče zakázali
hrát si se sirkami. Na ten princip stupňování jsme pak po několika
pokusech přišli tak nějak sami. A četli jsme - třeba pan Verne nás
naučil rozdělat oheň lupou. To už se dneska taky nenosí.
Úpadek praktických znalostí a dovedností je markantnější ve městě. Já to
vidím dnes a denně - vesničtí kluci chodí na ryby, umí je vykuchat a
upéct. Pak přijedou Pražáci na letní pobyt a nastávají problémy. Když
dáte pražskému klukovi do ruky sekeru nebo nůž, většinou můžete volat
záchranku už preventivně. Většinou neumí bez zranění ani zatlouct
hřebík. Výjimky sice existují na obou stranách, jsou nešikovní vesničtí
kluci a šikovní Pražáci, ale asi to nestojí za řeč.

Mrazík

P.S. Oni ti kluci ze sídliště byli tak nějak "votroubenější" už v naší
době. Jednou jsme si dělali ohníček v Sítenském údolí a Marek Brabec
(zlotřilý bratr bývalého ministra životního prostředí Richarda Brabce)
tam hodil obal od laku na vlasy. Ono to pak pěkně bouchlo. No a opodál
stojící Petr Pavel ze sídliště to dostal víčkem do kolena, neuměl se
správně krýt, asi ho to táta nenaučil. Teď je to náš president.