[OT] Krbova kamna s vymenikem do vody - jak na to

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 12 10:27:05 CET 2024

Takto, aby zase nedoslo k omylu.

Mne nevadi, ze si niekto nainstaluje plynovy horak s elektrickym
zapalovanim aby zapalil rovno kus stromu. Ten zbytocny medzikrok s plynom
sa napokon darwinisticky odstrani, aj ked je mozne, ze za cenu
komplikovaneho plazmoveho horaku alebo nejakej podobnej zhovadilosti (a
aby som to previazal so susednym vlaknom, ten plazmovy horak sa bude
nepochybne zapalovat z baterie supercapov nabijanych zo solaru).

Mne vadi, ze bezni ludia uz nevedia, ako sa zaklada ohen.

S tym arduinom je to uplne to iste. Ludia tu v konfere, co arduino
pouzivaju, aspon vedia, co vsetko je v tom "sa to" schovane (t.j. ze tam
ta zlozitost je, ze ma nejake nasledky a nejake obmedzenia, a vedia, kde a
co sa zacat pytat v pripade ze narazia na tie zlozitosti a obmedzenia);
ale nasledujuca generacia to netusi a mozno ani nechce tusit.

A vinni za to sme my.

wek