Re: Schéma vnitřního zapojení oběhového čerpadla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 11 21:57:02 CET 2024

Děkuji.
Ale s teoreticky nulovou hydraulickou ztrátou u ideálního uzavřeného
okruhu je mi to celkem jasné.
Výšku baráku jsem uvedl pro demonstraci velkého topného okruhu. Nikoli
jako ukazatel hydrostatického tlaku.
Možná jsem to teda měl formulovat jinak.
Snažil jsem se to zhodnotit tou poslední větou: "Otočit vodu asi nebude
mít moc velkou tlakovou ztrátu (teda aspoň u mě)".

PL