Re: OT: Přednáška: Cínové whiskry, hardware v JE Temelín po 25 letech provozu.

ToMaS tomas.hum na worldonline.cz
Čtvrtek Leden 11 09:30:09 CET 2024

Dobry den,

lezim doma v horeckach a video jsem vcera videl, muzu jen doporucit.
Hlavne to nahlednuti jak elektrarna "funguje" a resi problemy.
Kdybych byl mladsi, hned se hlasim o misto.

Diky za takova videa

ToMaS