generator priebehov

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 11 08:57:38 CET 2024

Jo mizí to z telefonů. Je to škoda, na OnePlus telefonu funguje pasivní
redukce USB-C na 3,5mm jack, ale Samsung to má jinak a funguje jen jejich
originální aktivní redukce.

Jinak jen pro zajímavost na tom OnePlus nám vyzkoušeno že ten funkční
generátor když pustím na 16 KHz, tak to děti perfektně slyší. Neboli ten
reproduktor to vyzáří s dostatečnou intenzitou. Syn slyší ještė 16800Hz,
dcera jen 16200Hz. A tchán slyší jen 10KHz, výš už nic...