generator priebehov

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 11 08:47:50 CET 2024

Obávám se, že za tím BT už to nebude jako na 3,5mm jacku. Měřil jsem jednou
nějaký set BT audio TX a RX a byla to bída. Mizerná dynamika, dole uříznuté
na 100Hz, nahoře na 14KHz  ale hlavně to bylo křivé s velkými propady ,
někde až o 10dB. Ty díry byly poměrně úzkė a pravidelnė se asi po 2 kHz
opakovaly.