Baterie pro FVE - bylo Zapajanie Li-Ion serio-paralelne

mido midosk na gmail.com
Středa Leden 10 22:20:54 CET 2024

v mojom pripade som nazbieral vyradene aku paky co pouzivaju jednokameraci,
zvysok mi dodal kamos, zmeral, zformatoval... ano, je to pracne, ale zase
lacne a lahko opravitelne pri degradacii niektoreho - niektorych clankov,
je pri tom aj dost velky odpad, vyberaju sa clanky min od 1750mA hore,
ulozia sa do drziakov a priletuju na zbernicu tenkym drotom, ktory sluzi
zaroven ako poistka, asi tolko co k tomu dodat,
Michal