Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

Středa Leden 10 21:52:57 CET 2024

V nasem neni nic medenyho, svarene ocelove plechy a trubku, nutno uznat,
ze masivni... Z topeniste je na tom nalepeny samot, tenuz parkrat opadal
a nejaka koroze na vymeniku se pak odrbala.
Podle me necekat zazraky ale docela to funguje, vyrobci udavaji pomer
vykonu. Dnes treba topime jak v elektrarne a podlahy to docela vyznamne
vyhralo. Jinak bezi TC zeme-voda s vykonem asi 5kW, s krbem roztopenym
vecer to ve vetsim RD nejak dava trvale rozumnou pohodu.