generator priebehov

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Středa Leden 10 19:19:52 CET 2024

A jak je to u Samsungu, který nemá jack ale pouze USB-C. Jde tam zřejmě datový přenos, protože na jack je nutno mít interface Samsung. No name nehrají. Nedojde tím D/A převosem k zanesení zkreslení? Nekoukali jste se někdo?Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: tomas mainzer <t.mainzer na gmail.com> Datum: 10.01.24  18:46  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: generator priebehov ad "jen jack" - mam pocit ze jsem tento (nebo hodne podobny) SW pouzival i s externim bluetooth modulem.  st 10. 1. 2024 v 18:24 odesílatel <jozem na volny.cz> napsal:Dobrý den,ve storu se jediný jmenuje přesně takhle a může za něj keuwlsoft. Výstup jediný možný - jack.ZemanDne 10. 1. 2024 9:37 napsal uživatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>:Kdo ten program vytvořil? Našlo mi jich to několik. Děkuji.Dne út 9. 1. 2024 22:20 uživatel  <jozem na volny.cz> napsal:Dobrý denAsi z trochu jiného soudku, ale jako naprosto základní generátor používám na Androidu aplikaci Function Generator. Tomu, co má na ovládacím panelu, jsem nevěřil ani náhodou. Ale připojení osciloskopu překvapilo. Fakt to funguje. Jasně, hodně záleží na HW telefonu, ale v mém případě (Poco X4 Pro 5G) jsem zůstal zírat.ZemanDne 9. 1. 2024 13:47 napsal uživatel miro <as5sgm na gmail.com>:Dobry den,

vedeli by ste poradit nejaky zakladny generator sinusu, stvorca, pily

atd. s ofsetom?

prisiel cas kedy nejaky potrebujem a prvy nakup FG-100 DDS function

generator je teda trefa mimo :)

Dakujem

Miro