Re: Schéma vnitřního zapojení oběhového čerpadla

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Leden 10 18:16:39 CET 2024

Mam Grundfos Alpha 1L nebo tak nejak a to ma PWM vstup. Poradili jste mi hi
tady v konferenci. Krmim to pres optoclen primo z ESP32. Funguje vyborne.
Primlouval bych se za vymenu, pokud je to mozne. Uz jen ty mechanicke razy
pri startu cerpadla ktere s tim odstranite urcite stoji za pozornost.

HP