Zapajanie Li-Ion serio-paralelne

AZe aze na seznam.cz
Středa Leden 10 14:28:59 CET 2024

Hm, mám tady bloky 160 článků 18650 paralelně a 7 těchto bloků sériově.
A celkem tři takové sestavy a nevidím problém.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Daniel Valuch
Sent: Wednesday, January 10, 2024 1:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Zapajanie Li-Ion serio-paralelne

Zdravim osadenstvo,

ako to vlastne funguje so zapajanim Li-Ion clankov paralelne? Mam buducu
aplikaciu, kde by som chcel vyuzit dostupne clanky, ale potrebujem
zvysit kapacitu, takze by bolo treba zapojit paralelne, aj napatie,
takze seriovo.

Nabijanie povedzme tymto obvodom
https://www.analog.com/media/en/technical-documentation/data-sheets/MAX1873.pdf

Na internete su rovnako zastupene vsetky moznosti od absolutne nie, cez
nie, nedoporucuje sa, dalo by sa, moze sa, ziaden problem. Ako to je?

b.