Zapajanie Li-Ion serio-paralelne

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Leden 10 14:01:22 CET 2024

Taky je otázka co je pár:-) V koloběžce mám 60 v konfiguraci 10S6P.
Je u toho jedna BMS stejná jako maj na Ali, už jí mám skoro rok,
zatěžováno výkonem stovek W v obou směrech, ve vedru i mrazu.

Závěr teda je, že paralelně spojovat lze zcela bez problému, sériově
vyžaduje balancer (stačí pasivní s desítkama mA) nebo jistou míru
opatrnosti při používání.

A samozřejmě je tu klasická bezpečnostní opatrnost:-)

PH