Re: Schéma vnitřního zapojení oběhového čerpadla

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Leden 10 11:35:47 CET 2024

Tak jasně. Ale musíte vypustit vodu, pokud nemáte uzavírací kohouty a
taky něco stojí. Toto v podstatě vyžaduje ESR relé a něco, co bude
generovat pwm s opakovací frekvenci cca 0,1 Hz (jak komu vyhovuje)

Martin Záruba