Re: Schéma vnitřního zapojení oběhového čerpadla

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Leden 10 10:56:11 CET 2024

Také jsem to zkoušel, funguje, ale i tak bídná účinnost jde ještě víc do
háje. Pokud není nutná opravdu spojitá regulace, tak asi to PWM bude mít
menší spotřebu. Ale oboje to čerpadlo zvládne (ne tak ty nová
elektronická, ale zase existují typy, které lze řídit dálkově)

Martin Záruba