generator priebehov

miro as5sgm na gmail.com
Středa Leden 10 10:23:37 CET 2024

Dobry den,

hladam nieco do 500kHz sinus a amplitudu s Vpp minimalne 5V.

takyto vyslovene nf generator som pouzival doteraz priamo na pc.

hladam nejaku krabicku ktoru nemusim ovladat z pc (nevadilo by ani to
ale vsade mam linux a vacsinou je to pisane pod win) a cena by mala byt
do 50eur.

nad 130eur su uz "profi" masinky. som prekvapeny ze nie je nejaky open
HW/SW projekt.

nejake som nasiel ale nic vyslovene zaujimave.