Re: Zamrzlá zásilkovna [OT]

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Leden 10 01:11:27 CET 2024

Pardon, omlouvam se za prehlednuti, tak nejak mi slova jako digitalizace
sluzeb a Ceska Posta nesla k sobe. Nehlede na to ze jsem asi nezaregistroval
to slavne ministerstvo pro digitalizaci a nejake jeho vystupy.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 9. 1. 2024 21:04:13
Předmět: Re: Zamrzlá zásilkovna [OT]
" Já psal v předchozí větě (kterou jste odmazal) o digitalizaci:
"Takže paráda, prostě moderní digitalizace služeb (když na to máme to
ministerstvo, a když je Pošta státní)."

Švec by se měl držet svého kopyta. A tak by Rakušák mohl požádat o
spolupráci vládního kolegu, který má digitalizaci v gesci.
A který jí tím pádem dobře rozumí. Takže třeba ví, že je dobré zrušit rodná
čísla a pak je zase nezrušit a tak.

Ale i kdyby tohle (nebo i něco jiného) náhodou ten pirátský dredař dělal,
tak by to stejně asi tajil.
Z dobrých důvodů.
Jak zaznělo v komentáři k průzkumu preferencí: preference pirátů jdou
nahoru, protože nejsou nikde vidět.
Máloco vypovídá víc o průměrném voliči.

PL