Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 9 21:00:34 CET 2024

No, je to o lidech. Ale stejně  v okolí nevím o nikom, kdo by někdy dostal
nějakou výplatu pojistky.
I když přišla zásilka rozbitá, argument byl, že byla špatně zabalená...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 9. 1. 2024 v 20:11 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>