Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 9 20:01:28 CET 2024

u posty bych to pojisteni normalne nazval PODVODEM :-) budme uprimni,
kolik % podavajicich by vubec mohlo tusit, ze za JEDNODUSE definovane
pojistne nedostane ani s NAMAHOU nic. 99,5% ?
byl jsem take svedkem vymahani pojistneho za ztraceny balik s pojistkou.
odpoved byla: "nechal jste si to zabalit pred postmistrem?". jako pardon
:-) zivot je dost kratkej na to, abych hral takove hry se statem,
protoze posta stat je ! a pokud jde opravdu do tuheho, tak vam statni
zamestnanec doporuci obratit se na soud ..fajne.
at posta shori plamenem i s jeji certifikacni autoritou :-)
t.