Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna
ajtservis
info na ajtservis.cz
Úterý Leden 9 20:01:28 CET 2024
u posty bych to pojisteni normalne nazval PODVODEM :-) budme uprimni,
kolik % podavajicich by vubec mohlo tusit, ze za JEDNODUSE definovane
pojistne nedostane ani s NAMAHOU nic. 99,5% ?
byl jsem take svedkem vymahani pojistneho za ztraceny balik s pojistkou.
odpoved byla: "nechal jste si to zabalit pred postmistrem?". jako pardon
:-) zivot je dost kratkej na to, abych hral takove hry se statem,
protoze posta stat je ! a pokud jde opravdu do tuheho, tak vam statni
zamestnanec doporuci obratit se na soud ..fajne.
at posta shori plamenem i s jeji certifikacni autoritou :-)
t.
Dne 09.01.2024 v 19:49 Jan Kuba napsal(a):
> Jenomže když mi shoří barák, tak zbyde shořelý barák a asi po mě nikdo
> nebude chtít dokazovat, že tam stál.
> Když nabourám auto, taky po mě nebudou chtít dokázat, že před havárií
> bylo celé.
> Jak mám v případě ztraceného balíku dokázat co v něm bylo?
>
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
> Neobsahuje žádné viry.www.avast.com
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
> <#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>
>
> út 9. 1. 2024 v 19:41 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz
> <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
>
> Jenže pojištění (majetku) je definováno tak, že na něm nesmíš
> vydělat. Když si pojistíš byt nebo auto nebo cokoliv jiného, také
> budeš prokazovat, co se poškodilo nebo zmizelo. Pojišťovna ti nedá
> domluvenou pojistnou částku. Stejně tak pošta nebo dopravce.____
>
> __ __
>
> Česká pošta ještě reklamace vyřizuje skvěle oproti DPD nebo PPL. Ani
> nechci říkat oproti Zásilkovně, kde nevyřídí nikdo nic.____
>
> __ __
>
> Petr Zahradník, počítačový expert____
>
> e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>____
>
> mobil: 602 409 601____
>
> https://www.clexpert.cz <https://www.clexpert.cz>____
>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory____
>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem____
>
> __ __
>
> *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
> <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba
> *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 7:36 PM
> *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>>
> *Subject:* Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna____
>
> __ __
>
> No ale já si pojistil balík proti ztrátě, poškození a nechci zkoušet
> nekonečno zaměstnanců, jestli některý z nich nepovolí. Nebo bude mít
> jiný přístup. To že mám nějaké možnosti přeci automaticky
> neznamená, že musím všechny zkoušet.____
>
> Na to nemám čas ani chuť. Stačilo , co předvedli ti , co jsem měl k
> dispozici hned na začátku. Každý mi dal na někoho číslo a snaž se.
> Když jsem si celý ten kolotoč telefonátů nahrál a pak přehrál
> jednomu "managerovi" tak mě upozornil, že si to nahrávat nesmím,
> když o tom neví ten nahrávaný. A že už mi nic neřekne a nebude se
> mnou jednat, neboť si není jistý, jestli ho také nenahrávám. Když
> jsem mu řekl, že je to kvůli důkazům pro soud, tak už nemluvil
> vůbec. ____
>
> Co je platné, když mám zástup lidí, se kterými mohu jednat ( na
> rozdíl od zásilkovny) když je jeden jako druhý a člověk se nic
> nedozví....?____
>
> __ __
>
> __ __
>
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>____
>
>
>
> Neobsahuje žádné viry.www.avast.com
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>____
>
> __ __
>
> út 9. 1. 2024 v 19:22 odesílatel Petr Zahradník
> <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:____
>
> U pošty je to s pojištěním normálně. Tak jako u všech dopravních
> společností. Stanovíš si nějakou pojistnou částku (nebo je už
> stanovena typem balíku). A když dojde na věc, předložíš nějaké
> doklady. Dopravky včetně pošty si myslí, že mají zaplatit jen
> tolik, kolik jsi zaplatil ty. Tedy nákupní fakturu. Nicméně
> zákony nebo ČTÚ předpisy či co jsou napsány tak, že máš dostat
> cenu obvyklou v době přepravy. Jinými slovy, máš dostat cenu
> prodejní. Takže to pak vypadá tak, že dopravce se dožaduje
> nákupní faktury na zboží, ale začneš mu nadávat a vyhrožovat, že
> chceš prodejní cenu a také dopravné a také obaly apod. Až
> akceptuje tvou prodejní fakturu. Nesmíš si to nechat líbit.____
>
> ____
>
> Důležitá je ale jedna věc. Totiž u České pošty máš dostatek
> zaměstnanců, na které se můžeš obracet. V podstatě na všechny se
> nějakým jednoduchým způsobem dostaneš. Zkus to u Zásilkovny, tam
> nemáš šanci, nedostaneš se na nikoho odpovědného.____
>
> ____
>
> Petr Zahradník, počítačový expert____
>
> e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>____
>
> mobil: 602 409 601____
>
> https://www.clexpert.cz <https://www.clexpert.cz>____
>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory____
>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem____
>
> ____
>
> *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
> <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba
> *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 5:59 PM
> *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>>
> *Subject:* OT:Re: Zamrzlá zásilkovna____
>
> ____
>
> A jak je to s pojištěním u ČP? Onehdá jsem poslal balík,
> pojistil jsem ho tuším na 5000 kč. Balík se ztratil. ____
>
> Tak jsem to reklamoval. Nejprve na mě zkoušeli něco v tom
> smyslu, že já to reklamovat nemůžu, že to musí reklamovat
> adresát, ne odesílatel.____
>
> Pak ale nějak otočili.____
>
> Pošta nejdřív měsíc vyšetřovala, zda prokazatelně došlo ____
>
> ke ztrátě v době , kdy doručovala a ručila za ten balík.____
>
> Pak mi přišlo písemně, že , že to uznali a že se mám dostavit. ____
>
> Tak jsem měl radost a se dostavil na hlavní poštu, kde mi
> vrátili tu cenu co stálo poslání balíku ( Asi o pár korun míň ) ____
>
> Tak jsem říkal , že balík byl pojištěný na 5000kč a že chci tu
> částku. Tak prý nový protokol a znovu nějaké řízení,____
>
> kde jsem musel prokázat, co bylo obsahem balíku a jestli to
> zboží odpovídalo pojištěné částce.____
>
> Tak jsem jim to tam uvedl s tím, že to zboží bylo ještě dražší.
> Jenomže jsem nebyl schopen to nijak dokázat, ____
>
> že to tam opravdu bylo. Oni sami mi neřekli, jak to mám
> dokázat. Hmotnost jim nestačila, že to není průkazné. ____
>
> Takže dodnes nemám nic. Protože jsem nedokázal, co v balíku
> doopravdy bylo.____
>
> Nestačilo ani čestné prohlášení. Když jsem jim říkal, že ať mi
> oni dokážou, že to co jsem popsal že tam nebylo. To se mi
> vysmáli, není to nikde v povinnostech.____
>
> ____
>
> Když jsem později posílal později balík a chtěl ho pojistit, tak
> jsem si s sebou vzal krabici na poštu, a že to zabalím před
> nimi, natočím, zdokomentuji co je uvnitř a chtěl udělat zápis. ¨____
>
> Že na nic takového nejsou zařízeni, kdyby to chtěl každý, tak
> kam by přišli.____
>
> Takže pojištění zásilky u ČP je kapitola ! To muselo dát práci
> vymyslet.____
>
> ____
>
> Mezi svátky 27.12. jsem posílal PFky. Chtěl jsem nějaké lidičky
> potěšit obrázkem , vyrobil pohlednice. Nesnáším to posílání
> zpráv SMS, Whatsup. ____
>
> Na poště se mi paní ptala, zda chci známku rychlejší ( Asi 32
> kč, nebo pomalejší ( snad o 3 kč levnější )____
>
> Tak jsem nechal nalepit ty rychlejší. Dneska se jeden z Plzně
> ozval, že mu dnes přistála PFka do schránky, že děkuje.
> Rychlejší známka tedy 13 dnů, ta pomalejší je měsíc?____
>
> To, že tam tráví člověk život a kouká, jak z 8 přepážek fungují
> dvě, je již omletá písnička. Ta práce s razítkem mě vždycky
> fascinuje. Úžasný je, když s tím paní mlátí do bublinkové
> obálky.____
>
> Vím, že Petr Zahradník je se službami ČP spokojený, já nikoliv.
> Je to moje noční můra. Už mám osipky, jen když vidím žluté auto
> s modrou trumpetkou nebo modré auto se žlutou trumpetkou. ____
>
> . Asi to bude ale hlavně o lidech. Na naší pobočce už se
> vyměnilo tolik osob, že to snad obměňují co měsíc. Paní co
> roznáší když už si zapamatuji jak vypadá, tak ji zase vymění za
> jinou. ____
>
> Za mě naprosto otřesné a nepoužitelné služby, divím se, že
> ten podnik už dávno nezavřeli. Podotýkám, že to není o cenách!
> Jsem ochoten zaplatit, když to bude fungovat a nebudu muset
> čekat, až si paní za přepážkou orazítkuje všechny papíry a
> vyřídí další tuny papírů co má na stole. ____
>
> Cokoliv jiného je pro mě určitě použitelnějšího, než ČP. ____
>
> __ __
>
> __ __
>
> ____
>
> ____
>
> ____
>
> ____
>
> út 9. 1. 2024 v 16:33 odesílatel V P <vvitty01 na seznam.cz
> <mailto:vvitty01 na seznam.cz>> napsal:____
>
> Petrovy zkusenosti mohu pouze potvrdit.____
>
> Jen doplnim ze pojistna hodnota nema pro Zasilkovnu
> zadnou souvislost s tim kolik (jednou mozna) vyplati na
> plneni za ztratu zasilky. ____
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>____
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list