Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 9 19:46:42 CET 2024


 Já jsem od toho dohledal paragon, nákupní doklad. Oni ale
vehemnentně chtěli důkaz o tom, že to v balíku opravdu  bylo. Nemám jim jak
dokázat, že jsem to tam zabalil.
Jak jim mám dokázat, že tam je něco co tam je, když se to ztratilo?
Napsal jsem i čestné prohlášení, jediné na co mi upozornili, že kdyby se to
náhodou našlo a zjistilo se, že ten obsah je v rozporu s prohlášením.,
vystavuji se riziku .. bylo to nechutné.
Když jsem se rozčiloval, že nemám dovolání, dostal jsem ještě  radu, ať s
tím jdu na Policii ČR ...

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 9. 1. 2024 v 18:58 odesílatel Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal:

> Kdybyste se ozval, tak bych Vám na nějaké zboží za těch 5000 Kč vystavil
> fakturu.
> I kdybych to měl následně zdanit jako příjem (ke kterému nemám náklad),
> tak i přesto by to přece stálo zato.
>
> PL
>
> ******************
>
> Dne 9.1.2024 v 17:59 Jan Kuba napsal(a):
>
> A jak je to s pojištěním u ČP? Onehdá jsem poslal balík, pojistil jsem ho
> tuším na 5000 kč. Balík se ztratil.
> Tak jsem to reklamoval. Nejprve na mě zkoušeli něco v tom smyslu, že já to
> reklamovat nemůžu, že to musí reklamovat adresát, ne odesílatel.
> Pak ale nějak otočili.
> Pošta nejdřív měsíc vyšetřovala, zda prokazatelně došlo
> ke ztrátě v době , kdy doručovala a ručila za ten balík.
> Pak mi přišlo písemně, že , že to uznali a že se mám dostavit.
> Tak jsem měl radost a se dostavil na hlavní poštu, kde mi vrátili tu cenu
> co stálo poslání balíku ( Asi o pár korun míň )
> Tak jsem říkal , že balík byl pojištěný na 5000kč a že chci tu částku. Tak
> prý nový protokol a znovu nějaké řízení,
> kde jsem musel prokázat, co bylo obsahem balíku a jestli to zboží
> odpovídalo pojištěné částce.
> Tak jsem jim to tam uvedl s tím, že to zboží bylo ještě dražší. Jenomže
> jsem nebyl schopen to nijak dokázat,
> že to tam opravdu bylo. Oni sami mi neřekli, jak to mám dokázat.  Hmotnost
> jim nestačila, že to není průkazné.
> Takže dodnes nemám nic. Protože jsem nedokázal, co v balíku doopravdy bylo.
> Nestačilo ani čestné prohlášení. Když jsem jim říkal, že ať mi oni
> dokážou, že to co jsem popsal že tam nebylo. To se mi vysmáli, není to
> nikde v povinnostech.
>
> Když jsem později posílal později balík a chtěl ho pojistit, tak jsem si s
> sebou vzal krabici na poštu, a že to zabalím před nimi, natočím,
> zdokomentuji co je uvnitř a chtěl udělat zápis. ¨
> Že na nic takového nejsou zařízeni, kdyby to chtěl každý, tak kam by
> přišli.
> Takže pojištění zásilky u ČP je kapitola ! To muselo dát práci vymyslet.
>
> Mezi svátky 27.12. jsem posílal PFky.  Chtěl jsem nějaké lidičky potěšit
> obrázkem , vyrobil pohlednice. Nesnáším to posílání zpráv SMS, Whatsup.
>  Na poště se mi paní ptala, zda chci známku rychlejší ( Asi 32 kč, nebo
> pomalejší ( snad o 3 kč levnější  )
> Tak jsem  nechal nalepit ty rychlejší. Dneska se jeden z Plzně ozval, že
> mu dnes přistála PFka do schránky, že děkuje. Rychlejší známka tedy 13 dnů,
> ta pomalejší je měsíc?
> To, že tam tráví člověk život a kouká, jak z 8 přepážek fungují dvě, je
> již omletá písnička. Ta práce s razítkem mě vždycky fascinuje. Úžasný je,
> když s tím paní mlátí do bublinkové obálky.
> Vím, že Petr Zahradník je se službami ČP spokojený, já nikoliv. Je to moje
> noční můra.  Už mám osipky, jen když vidím žluté auto s
> modrou  trumpetkou nebo modré auto se žlutou trumpetkou.
> . Asi to bude ale hlavně  o lidech. Na naší pobočce už se vyměnilo tolik
> osob, že to snad obměňují co měsíc. Paní co roznáší když už si
> zapamatuji jak vypadá, tak ji zase vymění za jinou.
>     Za mě naprosto otřesné a nepoužitelné služby, divím se, že ten podnik
> už dávno nezavřeli. Podotýkám, že to není o cenách!  Jsem ochoten zaplatit,
> když to bude fungovat a nebudu muset čekat, až si paní za přepážkou
> orazítkuje všechny papíry a vyřídí další tuny papírů co má na stole.
> Cokoliv jiného je pro mě určitě použitelnějšího, než ČP.
>
>
>
>
>
>
>>
>>
>> út 9. 1. 2024 v 16:33 odesílatel V P <vvitty01 na seznam.cz> napsal:
>>
>>> Petrovy zkusenosti mohu pouze potvrdit.
>>> Jen doplnim ze pojistna hodnota nema pro Zasilkovnu zadnou souvislost s
>>> tim kolik (jednou mozna) vyplati na plneni za ztratu zasilky.
>>>
>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20240109/514511bc/attachment-0001.htm>


Další informace o konferenci Hw-list