Re: Zamrzlá zásilkovna

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 9 17:21:10 CET 2024

tak za me zasilkovna taky ok :-)
od te doby co mame v prdelakove uz 2x zbox + firmu co ma otevreno bezne
cely tyden(obsluha se kope do zadku, prislusenstvi karavanu), tak pokud
to je mozne, volim zasilkovnu. a to oba smery a ted i 2x dobirku
placenou v aplikaci. vetsinou ico zasilky. tak 2-5ks mesicne. jet 8km do
mesta, platit parkovani, stat ruzne frontu, nebo zajet 2km vedle do
vesnice strediskove, k nezaplaceni :-) a zatim "nula" problem. asi
chapu, podle tech negativnich hodnoceni, ze zasilkovana nedrzi zrovna
dobre ten dohledavaci servis. zato treba PPL vleze do zadku kazdy
odesilaci firme, asi cenou a na koncoveho zakaznika uplne, kazdy si
doplni. u kazde z dopravek je neco, co u jine chybi, nebo
funguje/nefunguje. treba u DPD a GLS mam uz nekolik let stejneho ridice,
u PPL a posty je to nekonecnej personalni kolotoc.
t.