Re: Zamrzlá zásilkovna
Pavel Hudeček
edizon na seznam.cz
Úterý Leden 9 17:16:49 CET 2024
Já mám teda zatím naprosto opačnou zkušenost:-)
Takže když eshop neumí zásilkovnu, jdu jinam i kdyby zboží bylo mírně
dražší. Teprve když nenajdu žádný s požadovaným zbožím + zásilkovnou,
použiju jinou doručovací službu.
Využívám ale pouze doručení do obchodů. Funguje dobře v Praze, ale i
třeba do řeznictví v Kunžaku.
Pokud je požadována fakturační adresa, zásadně vyplňuji adresu
požadovaného doručovacího místa, ne svoji. Teda až na výjimky, kdy jsem
předem platil něco drahého.
PH
Dne 09.01.2024 v 16:53 Jan Půhoný napsal(a):
> Zasilkovnu nebrat. Potvrzuji co se zde pise. Nechapu jak to nekdo muze
> pouzivat.
>
> Zkousel jsem se s nimi pred lety domluvit, ze bychom pres ne posilali,
> ale po tom co jsem si to proveril u ostatnich eshoparu, absolutne
> nepouzitelna sluzba. Posledni dobou se resi na ruznych eshop diskuzich
> ze zadrzuji odvadeni dobirek. Zaroven dobirku zapocitvaji proti cene
> dopravy, takze ucetne je to silenost.
>
> Nyni mi pres to nekdo posle obcas reklamaci na adresu, ale jeste nikdy
> se nestalo, ze by to na adresu dorucili. Vzdy to skonci na nahodnem
> odbernem miste v okoli.
>
> Mozna po velkych mestech to funguje, ale v realite je to dobre tak pro
> matky na mimibazaru na bazar s detskym oblecenim, kdyz se to ztrati,
> asi to nikdo neresi…
>
> HP
>
>
> út 9. 1. 2024 v 16:33 odesílatel V P <vvitty01 na seznam.cz> napsal:
>
> Petrovy zkusenosti mohu pouze potvrdit.
> Jen doplnim ze pojistna hodnota nema pro Zasilkovnu zadnou
> souvislost s tim kolik (jednou mozna) vyplati na plneni za ztratu
> zasilky. Nasleduje dozadovani nakupnich faktur ke kazde
> fakturovane polozce, pak to tak 2 - 3 tydny vyhnije, po urgenci
> nasleduje pozadavek na dolozeni faktur a podkladu ktere jsou od
> prvopocatku v jejich systemu .... standardni doba reklamace 3 - 6
> mesicu.
>
> Stav kdy zasilka nekolik tydnu vyhniva nekde na pobocce nebo depu
> je pomerne casty. Rovnez moc nedoporucuji ZBOX, neni vyjimkou ze
> zakaznik dostane SMS o prevozu zasilky na ZBOX ale ten je plny a
> tak jde zasilka zpet na depo, toto muze trvat i nekolik dnu.
>
>
> --
> -----------------------------------------
> Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách -
> http://www.pojezdy.eu
>
> ---------- Původní e-mail ----------
> Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 9. 1. 2024 13:27:42
> Předmět: RE: Zamrzlá zásilkovna
>
> Ano, je to úplně normální. Když Zásilkovna funguje, je to fajn
> a levná služba. Ale v okamžiku, kdy se ti zásilka někde sekne
> nebo dokonce ztratí, máš velký problém. A smůlu. Nastává
> vyhnívací proces. Nikdo se s tebou bavit nebude. A když bude,
> tak stejně nic nevyřeší, nic nenajde, ničím nepohne. Proto nic
> nečekej, tedy vlastně jen čekej. Funguje to tak, že komunikaci
> budou tak dlouho zdržovat, až se zásilka sama někde objeví.
> Pak ti třeba po 14 dnech najednou napíšou: "Vždyť zásilka byla
> doručena dnes," aby to vypadalo, že snad něco dělali. Ale to
> už víš, že se sama našla, to nepotřebuješ od nich říkat 😊 A
> když se nenajde, tak budeš třeba rok reklamovat. Oni si 10x
> dokola řeknou o ty samé doklady, až už možná zapomeneš, že jsi
> vůbec něco reklamoval.
>
> To není pomluva, to jsou zkušenosti moje a ostatních
> podnikatelů, kteří se svěřili.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
> e-mail: clexpert na clexpert.cz
> mobil: 602 409 601
> https://www.clexpert.cz
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr
> Zapadlo
> Sent: Tuesday, January 9, 2024 1:11 PM
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: Zamrzlá zásilkovna
>
> Zdravím,
>
> potřeboval jsem minulý týden poslat 2 balíčky, tak jsem si
> říkal potřebuji aby je doručili ještě letos a vypadá to že
> jsem si naběhl. Oba jsem podal na podacím místě (OKEY přerov -
> není to žádný malý krámek) 3.1. dopoledne. A od té doby nic,
> naprosto NIC. Tracking ukazuje, že jsou stále podané v OKEY a
> tím to skončilo. Nepohly se ani o píd.
>
> Psal jsem na podporu zásilkovny (2x) , odpovědí byly kecy o
> tom, že se na to podívají a zase NIC.
>
> Je to normální?
>
> To je horší než ČP, ta se aspoň snaží doručovat. nemáte někdo
> nějaký kontakt, kde bych mohl zjistit co se děje?
>
>
> Petr
>
> PS Posílal jsem synovi čepici a šálu co tu zapomněl při poslední
> návštěvě - to bylo ještě před ochlazením. Vypadá to že to asi
> stihne až
> na sezonu 24/25.
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20240109/cf035e4f/attachment.htm>
Další informace o konferenci Hw-list