Re: Nostalgie - bylo Zemřel Niklaus Wirth

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Leden 9 15:37:37 CET 2024

Třeba by to šlo odsimulovat. ADT neznám, ale na SMEP existuje spousta
software (PDP11), takže program a pásku lze vytvořit moderními
prostředky. Původní HP1000 by měl SIMH taky umět.

https://kizarm.github.io/pdp11/index.html
Zde je páska vytvářena z binárky python scriptem jako soubor. Má to
poměrně speciální formát, program se po přečtení pásky automaticky spustí.

Mrazík