dcf77

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Leden 9 15:24:13 CET 2024

Jo jo, ještě v době, kdy se MCU.cz dalo číst, tak tam byl článek o zmenšení procesoru:
http://mcu.cz/news.php?extend.2857.17
Mimo jiné ušetřil i místo za napájecí vývody.
Tohle je z web arhivu:
https://web.archive.org/web/20120125184528/http://blog.greg.so/2012/01/making-6-pin-msp430-value-line-device.html

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 9. 1. 2024 14:39:40
Předmět: Re: dcf77

    O tom se psalo dokonce i v odborné literatuře.

    Kdysi před mnoha lety dávno vyšel v Amatérském rádiu článek s názvem
    "Posuvný registr pracuje bez napájecího napětí".

    Nějakému člověku fungoval obvod CD4015, tehdy žhavá a u nás
    nedostupná novinka - CMOS posuvný registr, bez  připojeného
    napájecího napětí.

    Tak je otázka, jestli má pan Valuch aktuální informace z
    nejnovějších výzkumů.

    On pobývá dost daleko na západě. A pokrok se jak známo šíří z
    východu na nápad. Tak je možné, že tam ještě tyto nové poznatky
    nedorazily.

    PL

    Dne 9.1.2024 v 12:45 Pavel Poucha