Re: OT: Hydraulický problém - vyřešeno

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Leden 9 10:14:53 CET 2024

Zdravím,

potvrzuji, zpětná klapka visela v pootevřeném stavu. Je to nějaký takový
to kus:

https://www.aquatopshop.cz/Mosazna-zpetna-klapka-1-celomosazna-d1143.htm

vyměnil jsem ji za jinou, původní jsem zkoušel demontovat, ale nic -
naprosto netuším jak je to udělané . Vnější těleso je v jednom kuse,
uvnitř je plastová klapka s osičkou a pružinou. Celé je to neseno na
dvou příčkách v přírubách. Ty příčky vypadají taky v jednom kuse s
tělesem. Klapka prostě nedoléhá na sedlo a nějaký bordel jsem tam
nenašel. Asi to ve chvilce rozříznu flexou abyhch se podíval.

Díky všem za pomoc.

Petr