Re: [OT] odkud je JLC -> Re: Čím hlídat Li aku?

Úterý Leden 9 06:30:33 CET 2024

Taky tak, naprosto doslova, neni hezci kousek nabytku nez osazovacka ;-)
Osazovani v Cine je hezke, dokud nepotrebujete osadit soucastku, co tam
nemaji. Zvlaste nejaky hodnenozickovy procesor, to se pak blbe dodelava
kdyz nejde pouzit sablona...