Lets encrypt pro home asistant

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Leden 8 20:32:07 CET 2024

Proč vůbec chcete certifikát k sobě domů, když se tam budou připojovat jen domácí? Předpokládám, že k HA se veřejnost připojovat nebude. Certifikát přece, pokud vím, slouží jen k tomu, aby bylo veřejnosti "potvrzeno", že pracuje s webem (jiným serverem) majitele domény, že není někam přesměrována. Znáte-li svůj veřejný klíč (a ten znáte), je to lepší, než jakýkoliv certifikát tzv. autority (ta stejně jen potvrzuje, že daný veřejný klíč je pro doménu platný).
P.