Re: Čím hlídat Li aku?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 8 14:00:03 CET 2024

Kuchnout nějakou vyhozenou baterku z mobilu?
Nebo rovnou použít novou lacinou baterku do nějakého výběhového mobilu?

Pokud by kapacita nestačila, tak přímo k článku paralelně přilepit další
články.
Už bez ochrany, a využít tak tu jednu ochranu pro všechny najednou.

Ale možná jsem nepochopil zadání.

PL