Re: 1-wire "správně"

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Leden 8 10:50:17 CET 2024

Doma asi nebude problém použít více čidel na jedné sběrnici. V praxi to ale
naráží na servis, při výměně čidla, se musí nastavovat, které se vyměnilo.
Při automatické adresaci zase není jasné, které čídlo je které. Takže pro
běžného montážníka je lepší, že vymění čidlo připojené do konektoru 5, nic
nenastavuje a jede domů.

DS2482 jsem nikdy nepoužili, vše děláme softwarově. Kolegové už na to mají
lety ověřené knihovny.

Jeden náš zákazník, si čte čidla přímo z linuxového modulu. My ale raději
použijeme malý procesor, co si 1-wire nebo I2C obsluhuje a pak už nějak
inteligentně předává hodnoty dále.

Více diod: Používáme TVS 824013,
https://cz.mouser.com/ProductDetail/Wurth-Elektronik/824013 .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby