[OT] Arduino

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Leden 7 15:36:33 CET 2024

To Arduino není zase tak špatně napsané. Alespoň ten základ. Je tam
spousta věcí, které by mohly být lépe, ale lze pochopit, že je to
vzhledem k účelu, tak jak to je. A to, že to skrývá syntaxi C++ je
vlastnost samotného C++. Ty nové dialekty už moc podobné původnímu C++
opravdu nejsou.
Pořád mi to přijde lepší než to celé patlat v nenažraném micropythonu.

Mrazík