RE: Zemřel Niklaus Wirth

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Leden 7 11:27:08 CET 2024

Nezkoušel jsem to, ale vysvětlení bych hledal v tom, že GetOpenFileNameW má ve struktuře pointery na nějaké callbacky, tak jestli je využívají, tak to dá do exe ten callback, který zase dál může používat fůru knihovních funkcí.

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Sunday, 7 January, 2024 09:15
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zemřel Niklaus Wirth

Někdy mám subjektivní pocit, že původní Delphi překládali mnohem efektivněji. Ale je to jen subjektivní, nutno podotknout, že Free Pascal podporuje daleko více platforem.
Docela mne překvapilo, jak moc se program "nafoukne", když člověk použije "FileOpen diagog". Prostě to systémové okénko na zvolení souboru.