8086 vyvojove prostredie/debugger/emulator

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 7 10:50:22 CET 2024

Já jsem napsal v aAssembleru 8086 v životě jen jeden program někdy  v roce
1979 , kdy jsme dostali  v práci první PC XT a potřebovali jsme alespoň
nějakou češtinu. Kradl jsem znak z klávesnice a nahrazoval ho jiným, který
šel na monochromatickém MDA monitoru zobrazit.
Pak ale přišla čeština od Kamenických a ta byla podstatně lepší.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com