Re: Zemřel Niklaus Wirth

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Leden 7 09:14:51 CET 2024

Někdy mám subjektivní pocit, že původní Delphi překládali mnohem
efektivněji. Ale je to jen subjektivní, nutno podotknout, že Free Pascal
podporuje daleko více platforem.
Docela mne překvapilo, jak moc se program "nafoukne", když člověk
použije "FileOpen diagog". Prostě to systémové okénko na zvolení souboru.