Re: Zemřel Niklaus Wirth

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 6 17:52:04 CET 2024

S panem Obdržálkem v zásadě souhlasím, ale ta globální kritika Arduina mě
docela mrzí. myslím, že i v tom prostředí Arduina se dá programovat slušně.
Dělám v tom už asi tři roky všechny své hobby projekty, dřív jsem používal
C pro 8051 a to linkování mne nebavilo.  Snažím se držet struktury, go to
nepoužívám vůbec a myslím, že ty moje programy jsou docela přehledné.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

so 6. 1. 2024 v 14:31 odesílatel David Obdrzalek <