Re: mech: dvojpulsní bodovačka

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 6 17:42:14 CET 2024

Na začátku pro změnu píšou Up to 20 years*
:-)

Je to stejný jako s elektrolytickejma kondíkama. Při max. teplotě a max.
zátěži zpravidla vydrží nejkratší z uvedených časů, ať už jsou jakékoli.

Když to vezmu z pohledu použití do bodovačky, tak bych očekával výsledek
blízký těm 20 rokům. A nebo, když to bude ve stroji, co boduje celou
pracovní dobu, takovou rychlostí, že bude průměrně procházet nominální
proud, tak to bude horší. Ale tipuju, že při vhodném chlazení to i tak
bude dost let.

PH