Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 5 20:47:27 CET 2024

Zajímavé. Vypnout nabíjení i vybíjení umí každá "blbá" BMS z ali. A to i
ty na hodně článků.
Osobně mám vyzkoušeno 3 ks, jedna co byla v originální baterce v
koloběžce 10S4P, druhá co je v nové 10S6P (vybrána pro nejlepší poměr
cena/kapacita 15,5 Ah za 6 kKč) a protože měla jeden nepříjemný zážitek,
koupil jsem preventivně novou BMS z Ali a ta se zdá bejt úplně stejná.

Ve všech případech jsou tam nějaké MOSFETy v DPAK, nebo D2PAK. Funkce
klasika, podpětí/přepětí každého článku, nadproud dovnitř/ven, k tomu
pasivní balancer na pár desítek mA.

Chápu že u 200V/200 Ah pro FVE to bude asi jinak, ale u těch menších
jsem to měl za samozřejmost.

PH