Re: mech: dvojpulsní bodovačka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 5 12:01:02 CET 2024

Ja jsem ji stavel pred lety...MOT spinanej na primaru SSR rizenym
PICem...mam tam dva pulzy a kezdej nastavitelnej potenciometry (casy uz
z hlavy nevim).

Ten predpulz vyhreje to misto a umozni celistem to bodovane misto
dokonaleji primacknout. U bodovani je alfa a omega mimojine i kvalitni
pritisknuti obou spojovanych materialu...kazdej miliohm hraje pak roli.

RV