Re: mech: dvojpulsní bodovačka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 5 00:01:52 CET 2024

Kdysi jsem někde kolem toho četl nějakou teorii.
A ty dvojpulzní dávaly o dost lepší výsledky.
Ještě lepší je to s řízeným průběhem proudu, ale to se používá až na
kondenzátorových DC bodovkách.
Ten první pulz zřejmě spálí nějaké oxidy na povrchu, a teprve ten druhý
to přilepí.
Kdybych si nějaké řízení kupoval, tak bych bral rozhodně ten 2-pulzní.

PL