Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Leden 4 14:30:05 CET 2024

ted me s tim "otravoval" svagr. u toho vysavace je to umrtveni baterky
asi "vlastnost". vsechny clanky ok, jen jeden 0,8V .
vytipoval jsem mu baterku od avacomu, ale zdala se mu draha, ze prej
radeji z ciny :-)  oprava vracena jako nerealizovana.
https://www.avacom.cz/nabijeci-prumyslova-baterie-18650-avacom-2000mah-3-7v-liion--s-vyvody-do-z
t.
fotek mam hromadu, muzu dat na rajce. teda jestli neco nezmenili jako
ulozto :-(.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice